Kanjer ontdekt Squla

Mag ik Squla op mijn tablet?”, vraagt Kanjer aan het boze oog. “Alleen als je er dan ook wel mee gaat spelen”, antwoordt mijn vrouw terwijl ze ondertussen een account aanmaakt voor de kleine doerak. Kanjer springt een gat in de lucht en juicht, yes,yes,yes….Ik ga zo gelijk beginnen.

Vijf minuten later zit de belhamel met zijn tablet op schoot. Zijn rechter vinger swaaipt over het scherm en een vrouwenstem stelt om de paar seconden een vraag. “Wat is het gezondst, wat is het gezondst, wat is het gezondst, wat hoort bij avond, wat hoort bij tussendoortje. Daarna klinkt er een vrolijk deuntje, wat gerinkel en dan zegt de dame dat Kanjer veertig muntjes heeft gewonnen.

“Als ik straks heel veel muntjes heb dan kan ik in de Squla shop een kado kopen”, roept hij. Een half uur later is het opeens stil, dan hoor ik Kanjer vrij hard Shit en holy damn roepen. “Wat is er nu weer”, vraag ik. “De batterij is leeg”, antwoordt hij

image

Geef een reactie

